💜😊


Nothing much. Just my thoughts that ive been keeping in my head
To the people who is reading this, may Allah bless you all. Amin








100% Copyright by Unana
Powered by Blogger.
New life, new things.

Assalamualaikum........
nilah diaaa. jengjengjeng


Hai...  okay. tak nak membebel jadi mari kita terus ke.... marikh. *ingat lawak lah sgt* Okay, 1st of all aku dpt same dorm dengan aini. my bff? best foe friend forever. haha jkjk. Rase gumbire kot dpt same dorm. pastu ade sorang ni die pun same dorm ngan aku, form 1. Name die Husna jugak. kehkeh. Husna Mardhiah Omar. dalam satu dorm tu die campur dgr sume form. best gile kot ade akak capra, kak bojit, kak syud, kak jiha, kak zila and sumelaaa!! paling best akak capra ah. hahaha. mungkin sebab die lawak.

 khalid 5 :D

Kelas? kelas.... hurm aku dpt kelas pertame. tak best. k. tapi, kelas aku tu tak segile kelas kedue. kelas aini dengan nana. *nana tu Husna Mardhiah Omar tadi ehehe* . tiap hari aku dtg kelas diorang waktu prep. sebab kelas aku mcm asdhjd. errr. hias kelas pun mcm asdkiok. suke menjerit hudhusa. buat lawak tak jadi grrrujds. ni nak nangis ni. hobi aku sekrang: tidur dalam kelas sebab kelas boring giler.grr grr grr. okay. jom kita cakap pasal... nana. hurm, aku rase die ni lurus kot. selalu je nak bangun awal. ahah. takut beno tandas full. pastu ajak mandi cepat makan tepon sekolah solat ahsjd. kdg2 penings jugak. pastu die ni cam selfpish sikit kot sebab time merentas desa 1st 1st tu die sakit pinggang so aku tarik die. pastu tak lame tu aku pula sakit pastu die blah. cam HBSAAHJD. -.-

tapi insyaAllah aku akan biase dgn sume ni. eh lupe nak cakap yang minggu orintasi tu besi gilaaa!! hahaha.  

babunia