💜😊


Nothing much. Just my thoughts that ive been keeping in my head
To the people who is reading this, may Allah bless you all. Amin








100% Copyright by Unana
Powered by Blogger.
Saya ada masalah.

Assalamualaikum. nak dengar citer tak? dekat kelas aku kan.. ade budak ni kan... hot temper kan..aku benci gilakan dekat budak tukan.. rase maca nak lempang dari jauh jerr, habis twitter aku asyik post pasal die jerr. *banyaknye jerr*. dah ah lelaki kalau pempuan tu takpelah jugak. name dah elok2 fazril nak jadi ayiel. bak kate kawan aku *eii, geli jerrrrr*. tau takpe, rase cam nak muntah. tak sedar kot die tu lelaki, nak mnggedik pulak.


pastu satu hari tu... aku gaduh dgn die. takleh ah nak cakap sebab ape tapi mmg ramai ah pompuan benci die. WARGH! die dgn sorg kawan die tu. dah ah pendek dari aku. Nama je dah meor. perasan comel. mentang2 kecik, tergedik2. dunia dah terbalik kot. lelaki tetibe jadi gedik. Tgk ah nanti, aku dah bnyak dah mengalah ni. jangan sampai aku marah gile!! mentang2 banyak geng jangan ingat aku takut. aku ade tali pinggang maroon ni >:( 


tengoklah start sekolah ni. aku takkan bercakap langsung dgn korang! seryes ni :l aku rase mcm nak ckp je kat die camni.. "kite ni dah sekolah dekat ASRAMA PENUH. bukan nak berlagak. Jgn ingat kau femus time kat sekolah rendah dulu, kau femus kat sekolah ni jugak. diorang kat situ pon semue cam kau gak time kat sekolah dulu yang jauh lebih bagos pon ade. grr, bajet taiko kot. Tengok ah time ujian nanti. InsyaAllah aku cube yang terbaik siap ah kau, ayiel. *eii geliw jerrr* dah tau geli buat ape ulang. TUNGGGGGGGGGGGGGGGGGGUUU!!!!!!!!!.


not babunia more